Περιγραφή
Τι απομένει σήμερα απ’ όσα οραματίστηκαν και υποσχέθηκαν οι δεκαετίες του ’60 και του ’70; Τι κάνουμε με τη μελαγχολία και το αδιέξοδο μιας απογοήτευσης που έρχεται από την ακύρωση του μέλλοντος που υποσχέθηκαν; Έχοντας διακριθεί με το ευρωπαϊκό Prix Jardin d’Europe 2016, μετά την παράσταση A Kind of Fierce, διεθνή συμπαραγωγή του Φεστιβάλ, και με σημαντική πορεία στην ευρωπαϊκή σκηνή του χορού, η Ελληνίδα Κατερίνα Ανδρέου ταράζει και πάλι τα νερά με μια Γαλλοελβετική, πολλά υποσχόμενη, παραγωγή, που απορροφά τους κραδασμούς του παρόντος. Με όχημα την ιδέα του θρήνου, η δημιουργός εξερευνά τη δική της, αυθεντικά γυναικεία και πολιτική φωνή σ’ ένα χορογραφικό σόλο, που ζητά να ξορκίσει την κατάθλιψη μιας εποχής ολόκληρης. Mourn baby mourn / Θρήνησε, μωρό μου, θρήνησε.
Σύλληψη – Ερμηνεία – Κείμενο – Ηχητική σύλληψη: Κατερίνα Ανδρέου
Ηχητικός σχεδιασμός – Ενορχηστρώσεις: Κατερίνα Ανδρέου & Cristian Sotomayor
Φωτισμοί – Χώρος: Yannick Fouassier
Σύμβουλος χώρου και βιντεοπροβολής: Jocelyn Cottencin
Εξωτερικός παρατηρητής: Μυρτώ Κατσίκη
Τεχνική διεύθυνση: Thomas Leblanc
Παραγωγή – Περιοδεία: Elodie Perrin
Παραγωγή: BARK
Συμπαραγωγή: Centre chorégraphique national de Caen en Normandie – διεύθυνση Alban Richard, στο πλαίσιο του Artiste associé, Les SUBS – lieu vivant d’expériences artistiques, Lyon, ADC Genève, Rencontres chorégraphiques internationales de Seine-Saint-Denis, La Soufflerie de Rézé, La Place de la Danse – CDCN Toulouse / Occitanie, στο πλαίσιο του Accueil Studio, centre chorégraphique national Montpellier - Occitanie / διεύθυνση Christian Rizzo, Centre Chorégraphique National d’Orléans στο πλαίσιο του l’accueil studio
Υποστήριξη: Περιφερειακή Διεύθυνση Πολιτιστικών Υποθέσεων της Γαλλίας
Με τη συμβολή των RAMDAM, UN CENTRE D 'ART
8 Ιουλίου: Μετά την παράσταση ακολουθεί συζήτηση με την Κατερίνα Ανδρέου. Συντονίζει η Παρασκευή Τεκτονίδου.
Στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου 2022.